❤Izabelle❤

Alla inlägg under maj 2020

Av ❤Izabelle❤ - 20 maj 2020 11:00

 


Hej och god förmiddag gott folk där ute! 

 

Hoppas allt är bra med er i dessa corona tider. Själv är det helt ok här, men här behövs det verkligen rensning. 

Ja ni ser ju bilden, detta är bara en del av klädhögarna. Har fulla garderober att gå igenom också. 

Pust stånk och stön .... Men bara att göra helt enkelt (: 



Jahap, annars då? Jodå det är helt ok här dock känner jag av gallstenen till och från och jag vet ju inte hur det blir med operation heller, dom kunde inte svara på det sist jag var på Gävle lasarett och det var väl i vintras någon gång om jag inte minns fel ? Ja jag minns inte. Sen har det även varit väldig oklart med folktandvården också om vad som kommer gälla där. Men tog upp det sist jag var där på ett besök.

Så nu vet jag vad som kommer gälla. Men, men det kan ju ändras som sagt. 



Jahapp, annars då? Ja jag även fått börja gå till en psykiatrisk sjuksköterska, heter det så? Och börjat prata om hur jag egentligen mår och har även börjat gå till botten med vissa saker, saker jag inte behöver ta upp här på bloggen. Men det finns anledningar till varför jag mått/mår som jag gör. Psyket är helt enkelt inte det bästa. 


Kommer inte på så mkt att blogga om mer. 

Ha en fin dag! 

Kram 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards