❤Izabelle❤

Direktlänk till inlägg 3 februari 2023

Sommarjobb sök...

Av ❤Izabelle❤ - 3 februari 2023 23:00

Hej och god kväll gott folk där ute! 

 

 

 

Hoppas allt är bra med er där ute! Själv är det bara bra här faktiskt (: Har ingenting att klaga på som sagt. 

Troligen blir det inget Falun för min del.. Tror jag tog det beslutet för hastat och inte riktigt tänkt igenom det.. 




Var in till mammas granne Barivan en sväng ikväll och drack lite kaffe och pratade och skrattade och hade oss som vi alltid gör när vi ses. Det blir alltid massa prat och skratt och så, men det är härligt. Började även prata om livet och framtiden och jobbplaner m.m Hon tycker att jag måste ut och börja söka jobb på riktigt nu, att jag inte kan sitta hemma hela dagarna och inte göra ett skit. Vilket jag håller med om. Jag måste få in rutiner, tjäna egna pengar m.m Så hon bad mig att ansöka om sommarjobb på Sandvikens kommun och skriva CV och personligt brev så ska sätta mig ner och skriva ett CV och personligt brev i helgen och skicka in det senast söndag eller måndag och se om kommunen hör av sig, annars skulle jag tjata mig tills dom hör av sig för en intervju. Det blir sommarjobb på ett äldreboende i så fall eftersom jag jobbat med äldre personer tidigare och trivdes bra med det, ångrar idag att jag inte fullföljde utbildningen jag gick för 10 år sedan. 




Kommer inte på så mkt mer att blogga om. 

Önskar er en fin kväll! 

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ❤Izabelle❤ - 14 februari 2023 19:15

Hej och god kväll gott folk där ute!      Hur är det med er där ute? Själv är det helt ok faktiskt. Eller ja det är väl bra här om jag ska vara ärlig.  Fick beskedet från förvaltningsrätten idag ang min överklagan att det inte blir någon flyt...

Av ❤Izabelle❤ - 12 februari 2023 22:32

Hej och god kväll gott folk där ute!        Hoppas det är bra med er (: Själv är det bara bra här faktiskt, har som sagt ingenting att klaga på.  I morgon blir det en sväng till psykiatrin för utredning av mina mediciner mot rösterna.  ...

Av ❤Izabelle❤ - 8 februari 2023 17:30


Hej och god eftermiddag/kväll gott folk där ute!      Hoppas allt är bra med er. Sjäv är det bara bra med mig (: Har väl ingenting att klaga på egentligen som sagt. Fast blev lite irriterad tidigare idag, men vad det handlar om behöver jag inte...

Av ❤Izabelle❤ - 26 januari 2023 21:47

Hej och god kväll gott folk!      Hur är det med er där ute ?? Själv är det bra faktiskt. Kom upp i tid imorse men inte undra på när man kunde sova hela natten. Somnade efter halv tio igår kvälls tror jag så jag var väl rätt så utvilad helt enk...

Av ❤Izabelle❤ - 24 januari 2023 22:45

Hej och god kväll gott folk där ute!      Hur är det med er där ute? Själv är det bara bra, fast har för mkt tankar inombords. Det är det här med flytt som jag inte riktigt vet vad jag vill med. Om jag vill flytta till Gävle och bosätta mig där...

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards