❤Izabelle❤

Direktlänk till inlägg 27 juli 2022

4,5 månad sedan sist ??

Av ❤Izabelle❤ - 27 juli 2022 21:30

Hej och god kväll gott folk! 

 

 


Nu var det ett jäkla bra tag sedan sen sist jag bloggade. Vad har hänt under dom här månaderna då? Ja, jag kan börja med att berätta att jag for in på psyk och lades in i 2 dagar där i mitten på mars eftersom det var då jag sist skrev om måendet. Fick en annan medicin mot rösterna då. 

Sen i början på april tror jag det var så bröt jag fotleden på höger fot och fick gå med gips och en stor stövel i drygt 6 veckor. Och aj vad ont det gjorde att bryta foten, inget jag tänker göra om i alla fall. 




Men fick låna en rullstol så jag fick komma ut tillslut än att bara sitta hemma och rulla tummarna typ. Fick hänga ut med mamma och hennes grannar t.ex och så. Sen började personalen bråka på slutet av min brutna fotled att dom vägrade hjälpa mig med handling fast dom visste att jag inte kunde handla själv, jag fick lov tillslut att be min mor om hjälp och det gick ju sådär eftersom hon har egna beskymmer med sin kropp. Annars då? Jodå livet rullar väl på. Var till Furuvik i söndags med pappa och familjen, det var riktigt trevligt faktiskt, med Lars Winnerbäck på kvällen. Men jag och lillsyrran åkte massa karuseller istället för att kolla på konsert så vi åkte berg och dahlbana drygt 8 ggr eller nå, tekoppen 2 ggr, slänggungan 2 ggr och nån bi karusll 1 gång. Riktigt trevligt var det i alla fall. 




Fortfarande inte hört något från förvaltningsrätten ang LSS ansökan till Gävle, men jag hoppas det går igenom denna gång så jag får komma bort här ifrån, mår verkligen inte bra med personalen här på boendet, dom är inte så värst proffisionella som dom borde vara. Jag mår inte bra alla ggr, fast jag säger att jag mår bra så gör jag egentligen inte det. För någon vecka sedan när jag fick planer på saker jag inte vill nämna i bloggen så säger både sköterskan och personalen att jag ska ta lugnande medel som om det skulle hjälpa mot planer jag hade så min nära vän R fick nog och gjorde en anmälan mot personalen. Så får väl se hur det hela slutar. Men skulle få en kontakt på psykiatrin här i Sandviken, men inte hört något mer om det heller. 




Kommer inte på så mkt att blogga om nu. 

Ha en fin kväll allihop! 

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ❤Izabelle❤ - 14 februari 2023 19:15

Hej och god kväll gott folk där ute!      Hur är det med er där ute? Själv är det helt ok faktiskt. Eller ja det är väl bra här om jag ska vara ärlig.  Fick beskedet från förvaltningsrätten idag ang min överklagan att det inte blir någon flyt...

Av ❤Izabelle❤ - 12 februari 2023 22:32

Hej och god kväll gott folk där ute!        Hoppas det är bra med er (: Själv är det bara bra här faktiskt, har som sagt ingenting att klaga på.  I morgon blir det en sväng till psykiatrin för utredning av mina mediciner mot rösterna.  ...

Av ❤Izabelle❤ - 8 februari 2023 17:30


Hej och god eftermiddag/kväll gott folk där ute!      Hoppas allt är bra med er. Sjäv är det bara bra med mig (: Har väl ingenting att klaga på egentligen som sagt. Fast blev lite irriterad tidigare idag, men vad det handlar om behöver jag inte...

Av ❤Izabelle❤ - 3 februari 2023 23:00

Hej och god kväll gott folk där ute!        Hoppas allt är bra med er där ute! Själv är det bara bra här faktiskt (: Har ingenting att klaga på som sagt.  Troligen blir det inget Falun för min del.. Tror jag tog det beslutet för hastat och ...

Av ❤Izabelle❤ - 26 januari 2023 21:47

Hej och god kväll gott folk!      Hur är det med er där ute ?? Själv är det bra faktiskt. Kom upp i tid imorse men inte undra på när man kunde sova hela natten. Somnade efter halv tio igår kvälls tror jag så jag var väl rätt så utvilad helt enk...

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards