❤Izabelle❤

Alla inlägg under juli 2020

Av ❤Izabelle❤ - 23 juli 2020 20:15

Hej och god kväll där ute gott folk! 

 


Några dagar sedan jag var inne här och skrev lite på bloggen igen. Men men. Nu är jag tillbaks (: 

Jahapp, jag fortsätter väl då lite med allt jag skrivit om senaste tiden. 



Jag mår helt enkelt inte bra överhuvudtaget inombords. Jag har typ "panik" hela tiden och vet snart inte vart jag ska ta mig till. Hann aldrig prata med pappa heller om det när jag och han for iväg till syrran och Erik. Men har istället skrivit ett långt mail till honom igår, men inte fått något svar direkt. Antingen vet han väl inte vad han ska svara eller så är han på personalens sida som vanligt. 

Kan berätta här på bloggen nu om vad sjutton det är dom gör mot mig egentligen: 



  • Dom har börjat hota mig med polis om jag INTE svarar direkt dom skriver till mig på messenger. Dom har av någon konstig anledning fått för sig att antingen är jag kidnappad eller död om dom inte får svar. Ja jag vet det låter helt sjukt. 

  • Och när jag borstar tänderna så MÅSTE jag skicka antingen filmbevis eller bild på dagbok. Skickar jag varken film eller bildbevis, då tvingar dom sig på mig att komma hit. 

  • Ibland har dom även tagit privat post ifrån mig utan min tillåtelse, och jag har fortfarande inte fått tillbaka posten dom tagit från mig. 

  • Förra sommaren var det en vikarie och en orginal som påstod att jag skulle förtidspensionera mig för att jag hade blivit av med bidraget från försäkringskassan och tyckte jag skulle tillbaka bildraget om jag förtidspensionerade mig istället. Och påstår att pappa inte fattar att jag inte klarar av att jobba m.m Inte direkt proffsionellt direkt. I know. 

  • Sedan har dom även bråkat på mig om att dom ska gå in i min lägenhet med nyckel fast jag flertal gånger sagt nej, att jag inte vill det. För dom tror hela tiden att jag är självmordsbenägen, vilket jag dock inte är. Så jag har mer eller mindre blivit tvingad till att gå med på att dom ska gå in med nyckel i min lägenhet. 

Jag har nu skickat iväg ett mail till LSS ikväll och berättat för dom om hur jävla illa behandlad jag egentligen blir av boendet och jag skrev även att jag mår så pass dåligt av den här behandlingen så jag har velat kontakta psyk flertal gånger. Får väl se då om jag får nå svar av dom i morgon. 



Nu ska jag ta och äta lite. 

Ha en fin kväll! 

Kram 

Av ❤Izabelle❤ - 13 juli 2020 22:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ❤Izabelle❤ - 10 juli 2020 22:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards