❤Izabelle❤

Alla inlägg under augusti 2021

Av ❤Izabelle❤ - 23 augusti 2021 20:45

Hej och god kväll gott folk där ute! 




Skärpning fröken Strand ... 4 månader sedan sist jag bloggade här? Ja vad sjuttsiken har jag gjort under dessa månader egentligen? 

Har vaccinerat mig färdigt i alla fall så är fullt vaccinerad. 

Haft en mini tripp till syrran och Erik och Miko för några veckor sedan med min far. 




Och idag fick jag mail från min godman att vi fått klart allt med försäkringskassan och jag kommer ÄNTLIGEN få sjukersättningnen från och med nästa månad. Så den stressen är i alla fall över. Jag och godmannen har även ansökt om förvaltning, då det var min idé eftersom jag känner att jag blir så stressad av att se ekonomin på kontot och vill bara ha pengar hela tiden. Men inte hört något mer om den processen, så vi får väl se då vad som händer. Har även bett godmannen att ansöka fond för att köpa ny säng, så hon skulle skicka in en ansökan om det. Lär väl maila soc också för att berätta att jag fått klart med försäkringskassan nu så lär avsluta där också. 

Ska nog sätta mig ner och skriva en kladd och skriva ett mail till LSS handläggaren också för planer om flytt till Gävle, seom dom kan hjälpa mig att fylla i en ansökan om det. Annars händer det inte så jätte mkt i livet just nu. 

Ska se till så det inte blir långt uppehåll igen med bloggandet (:




Ha en fin kväll där ute! 

Kram

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards