❤Izabelle❤

Direktlänk till inlägg 16 januari 2023

God kväll …

Av ❤Izabelle❤ - 16 januari 2023 22:15

Hej och god kväll gott folk där ute! 

 

 

 

Hoppas allt är bra med er. Själv är det helt ok här faktisk, finns ingenting att klaga på. 

Ska väl som sagt uppdatera er här inne och till er som läser min blogg om lite saker som händer runt omkring mig. 


Pratade med min kompis Kaj igår på messenger på fejjan och vi kom in på det här med godmanskap och ekonomi m.m Pratade även om det här med mina drömmar om jobb också. Eftersom jag har förvaltare så blir det inte så lätt för mig att söka jobb via BankID eftersom man inte får ha det när man har förvaltning. Så jag kom på att jag vill ha tillbaka godmanskapet, så jag har mailat min förvaltare och förklarat läget för henne om mina planer på allt. Anledningen till att det blev förvaltning var för att det var så mkt skulder hit och dit och det fanns ingen ordning på nånting och jag plockade pengar fast jag inte hade råd egentligen. Men idag känner jag att jag har betydligt mer koll på läget, jag mår mkt bättre än någonsin också så jag skrev till förvaltaren att om jag vill ha extra pengar till något så ska jag fråga henne helt enkelt. 

Som sagt mailade henne och frågade om vi kunde byta tillbaka till godmanskap och berättade även mina planer på jobbsök ang vårdbiträde. Hon ville då blanda in personalen i ett möte ang mina jobbplaner. Så jag får väl ta med pappa i det mötet då som kan backa upp mig och som vet att jag faktidkt klarar av mer än vad vi tror. 

Men jag tänker såhär att blir det arbetsförmedlingen igen så ska jag gå den där kursen som var i 6 veckor innan jag kan ta nästa steg i arbetslive, men det är bara att göra helt enkelt. 


Kommer inte på så mkt mer att blogga om. Det var väl en liten uppdatering. 

Ha en fin kväll allihopa! 
Kram <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ❤Izabelle❤ - 14 februari 2023 19:15

Hej och god kväll gott folk där ute!      Hur är det med er där ute? Själv är det helt ok faktiskt. Eller ja det är väl bra här om jag ska vara ärlig.  Fick beskedet från förvaltningsrätten idag ang min överklagan att det inte blir någon flyt...

Av ❤Izabelle❤ - 12 februari 2023 22:32

Hej och god kväll gott folk där ute!        Hoppas det är bra med er (: Själv är det bara bra här faktiskt, har som sagt ingenting att klaga på.  I morgon blir det en sväng till psykiatrin för utredning av mina mediciner mot rösterna.  ...

Av ❤Izabelle❤ - 8 februari 2023 17:30


Hej och god eftermiddag/kväll gott folk där ute!      Hoppas allt är bra med er. Sjäv är det bara bra med mig (: Har väl ingenting att klaga på egentligen som sagt. Fast blev lite irriterad tidigare idag, men vad det handlar om behöver jag inte...

Av ❤Izabelle❤ - 3 februari 2023 23:00

Hej och god kväll gott folk där ute!        Hoppas allt är bra med er där ute! Själv är det bara bra här faktiskt (: Har ingenting att klaga på som sagt.  Troligen blir det inget Falun för min del.. Tror jag tog det beslutet för hastat och ...

Av ❤Izabelle❤ - 26 januari 2023 21:47

Hej och god kväll gott folk!      Hur är det med er där ute ?? Själv är det bra faktiskt. Kom upp i tid imorse men inte undra på när man kunde sova hela natten. Somnade efter halv tio igår kvälls tror jag så jag var väl rätt så utvilad helt enk...

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards