❤Izabelle❤

Alla inlägg under februari 2021

Av ❤Izabelle❤ - 8 februari 2021 20:00

Hej och god kväll gott folk där ute! 

 


Såg att jag inte uppdaterat bloggen sedan december 2020. Och det var ju ett bra tag sedan. (:

Jahapp, hur mår jag då? Ja, måendet är väl rätt så upp och ner egentligen om man tänker efter. 

Varför? Jag går med en rejäl "orolig känsla" i magen rätt ofta nu för tiden med tanke på att jag egentligen inte vet hur boendestödet kommer vara mot mig m.m. 



Det är fortfarande lite "knackigt" med vissa i boendestödet och jag känner att jag liksom inte har någon att prata med när det gäller det. I morgon ska en av dom komma hit och vara här i TRE timmar, och jag vet ju inte hur jag kommer må efteråt, om jag kommer ringa mamma gråtandes eller om jag kommer kunna andas ut. Det är det som är så oroande liksom, att jag inte vet hur jag kommer behandlas. Annars då? Ja, Det är mkt nu inför flytt och så. Flyttar till en ny lägenhet den 24/2 - 2021 så det är ju ganska snart, så jag har mkt att gå igenom  och mkt att slänga och packa m.m Så mina dagar ser mest ut så nu att jag packar, slänger och rensar och går igenom vad som ska vara kvar och inte. Fick även en ny tid hos arbetsförmedlingen också, dom skulle kontakta mig den 16/2 dagen innan min 30 årsdag, får väl vad vi kommer fram till då. Jag hoppas jag får börja jobba eller komma ut på någon arbetsträning eller något snart. jag orkar liksom inte gå hemma mer. 

Tandprotes för övrekäken är också Ä N T L I G E N på g. Vet dock inte när jag får den, men det är på gång i alla fall, gjorde tandavtryck för någon vecka sen också. 



Ja jag kommer väl inte på så mkt mer att blogga om för denna gång. 

Hoppas ni får en fin kväll! 

Kram 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards