❤Izabelle❤

Alla inlägg under december 2020

Av ❤Izabelle❤ - 22 december 2020 18:00

Hej och god kväll gott folk där ute ! 

 


Nu var det ett jäkla bra tag sedan jag bloggade igen. I know .... Men har som sagt inte haft så mkt att blogga om egentligen. 

Jahapp, vad har hänt sen sist jag bloggade ?? 


Jag och boendestödet har fått en betydligt bättre relation igen och det känns jävligt skönt faktiskt. Känner mig inte alls lika kränkt längre och kan verkligen öppna upp mig mer för dom. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord nu och jag kan bolla mina tankar och funderingar med dom om det är något. 

Sedan har jag fått en godman också som ÄNTLIGEN har tagit över den ekonomiska stressen åt mig, så det känns härligt. Vi har mkt mail kontakt om det är något. Så det känns skönt. 

23:e oktober blev jag även moster till världens sötaste Miko också, och jag har dock inte hunnit träffat honom ännu, men i morgon får jag ÄNTLIGEN krama och pussa på honom. Moster längtar så!  

Pratade lite med en som heter Madde i personalen idag om alla tankar och funderingar kring livet och jobb m.m Hon hade pratat med soc ang lite ärenden kring mig och även om lite jobbfunderingar. Finns något här i Sandviken som hete vågbrytaren som hjälper en från att bli isolerad till någon praktik som kan leda till en anställning med lönebidrag för oss som har olika svårigheter. Fick även en läkartid hos min familjeläkare början på januari då vi ska prata om min psykiska ohälsa m.m och skulle även få ett läkarintyg till arbetsförmedlingen för att jag skulle få någon kod som man kan få om man har olika svårigheter m.m. 


Ja det var väl lite allmänna tankar. Blir jul hos syrran och familjen detta år, så dom kommer och hämtar mig i morgon eftermiddag/kväll. Ska bli så himla mysigt att få vara med Miko! Pappa m familj skulle komma på fredag en sväng tror jag och umgås lite. Åker nog hem den 26:e el 27:e igen. 

Corona skiten har ju verkligen ställt till med för allt och alla. Julen är ju inte som den brukar och nyår får man knappt umgås med någon heller. Hoppas 2021 blir ett bättre år och kan återgå till det "normala" igen. 



Nu ska jag följa med mamma ner på lidl en sväng. 

Hoppas ni får en mysig jul! 

Kram 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards