❤Izabelle❤

Alla inlägg under mars 2022

Av ❤Izabelle❤ - 11 mars 2022 18:00

Hej och god kväll gott folk där ute! 

 

 

Nu var det ett bra tag sedan sen jag bloggade igen. Vad har hänt sen sist då? Jag har varit till en psykiatrisk sjuksköterska för några veckor sedan, vi skulle egentligen prata om ADD utredning, men det blev aldrig så.

Mitt mående kom ivägen så vi började prata om det istället och hur jag egentligen mår. Jag har ju kraschat totalt när det gäller psyket. Skulle jag säga att jag mår bra så skulle jag faktiskt ljuga. 




I tisdags kväll satt jag först och pratade med Kaj, sedan började jag få panik igen så kontaktade jag personalen och frågade om H kunde komma in för jag började höra röst i huvudet igen. H kom in och ringde sköterksan som sedan sa att jag måste läggas in på psyk och det ville jag också.Så jag fick inte sitta själv utan persoanlen skulle vara med mig fram tills taxin kom som skulle skjutsa in mig till psyket. Kom in runt 18 tiden och fick träffa läkare och så och fick rabbla upp allt om och om igen. Dom sa sedan att jag ska läggas in till torsdag vilket jag höll med om också. 

Så var inlagd till torsdag lunch. Hände inte mkt där egentligen. Var ganska lång tråkigt att vara där kan jag erkänna. Så jag hoppas inte jag behöver åka in något mer, för ärligt talat så ville jag bara hem under dom 2 dagarna jag var inlagd. For äntligen hem igår i alla fall. 



Kommer som sagt inte på så mkt att blogga om egentligen. 

Ville mest bara in och säga hej, eftersom det var ett tag sedan sist. (: 

Önskar alla en riktigt fin helg! 

Kram

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards