❤Izabelle❤

Alla inlägg under april 2021

Av ❤Izabelle❤ - 13 april 2021 14:00

Hej och god eftermiddag gott olk där ute! 

 

 


Först vill jag börja med att säga till mina familjemedlemmar och vänner att kika hit som har mitt telefonnummer. Nu är det så att hallon har stängt av mitt abonnemang. Så jag kan för tillfället inte nås på telefon. Anledning? När jag flyttade till nya lägenheten så funkade dessvärre inte internet här. Så jag fick lov att använda mobilsurfen för att komma ut på nätet. Så jag har fått lov och fylla på den och haft mig. Dålig start, det kan man lungt säga. Så nu fick jag en räkning på 2007 kr. Har nu sagt upp abonnemanget och beställt ett nytt istället. Fello med nytt nummer, så jag hoppas det kommer vilken dag som helst. Så alla som har mitt nummer kommer få det nya numret så man kan nå mig. 




Vad har hänt annars då sedan jag bloggade? Ja, jag har skrivit med godmannen på mail om att jag vill och har planer på att flytta till Gävle. Eftersom jag har Kaj och Linnéa där <3 Så då vill jag komma närmare dom. Sedan har arbetsförmedlingen ringt mig flera ggr och jag har varit dålig på att svara, så jag bestämmde mig för att ringa upp eftersom det måste ha varit något viktigt dom velat. Så fick kontakt med min handläggare där igår eftermiddag så vi kunde ta allt på telefon. Så hon hade pratat med min handläggare på soc om arbetsträning och arbete m.m Dom hade kommit fram till att eftersom jag inte riktigt mått något vidare bra med massa press från arbetsförmedlingen och så så kände både SOC och AF att det är bättre om SOC tar över mig och hjälper mig ut på en arbetsträning istället (: 

Vilket kämms riktigt bra faktiskt, för då slipper jag känna den där pressen med arbetsförmedlingen något mer. Jag ska gå något som heter vågbrytaren här i Sandviken, där dom hjälper en ut på arbetsträning och som kan leda till lönebidrag faktiskt (: 




Ja det var väl lite om allt som jag hade tankar på just nu. 

Ha en fin dag! 

Kram 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards