❤Izabelle❤

Alla inlägg under oktober 2022

Av ❤Izabelle❤ - 24 oktober 2022 17:00

Hej och god eftermiddag gott folk där ute! 

 

 

Hoppas allt är bra med er där ute. Själv är det helt ok här faktiskt. Eller ja inte bara ok, det är peppar peppar ta i trä faktiskt väldigt bra må jag säga. Varit lite fullt upp senaste tiden. Ska flytta till en ny lägenhet så har haft fullt upp med det. 

Packat och packat och rensat och haft mig. Än är jag inte riktigt klar än heller, lite kvar att packa. 

 

 

 

I morgon ska jag ÄNTLIGEN få se nya lägenheten, så det känns spännande faktiskt. Flyttar till den nya 10 november. Annars då? Jodå varit på studiebesök på Willys förra veckan, men det var ingenting för mig. Vill hellre jobba med barn då jag tycker om barn. Jag vet inte hur mkt jag ska berätta öppet på nätet. Kanske få göra ett låst inlägg någon dag framöver där jag berättar lite mer och detaljerat för mina närmaste läsare som kan läsa mina inlägg. 

Kommer just nu inte på så mkt att blogga om längre, bilder på nya lägenheten kommer i morgon så kan nog lägga in lite bilder på bloggen eller så kommer det upp på min instagram och facebook. 

 

 

 

Önskar alla en fin kväll! 

Kram 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards