❤Izabelle❤

Alla inlägg den 12 februari 2023

Av ❤Izabelle❤ - 12 februari 2023 22:32

Hej och god kväll gott folk där ute! 

 

 

 


Hoppas det är bra med er (: Själv är det bara bra här faktiskt, har som sagt ingenting att klaga på. 

I morgon blir det en sväng till psykiatrin för utredning av mina mediciner mot rösterna. 




Men eftersom rösterna inte finns där längre så känner jag att jag inte behöver den medicinen jag går på men vi får helt enkelt vänta och se vad läkarna tycker i morgon när jag ska dit och prata om det. Ska vara där kl 13 så. Anars då? Börjar även bli nervös inför jobbintervjun på tisdag också, första gången jag går på en intervju för ett jobb faktiskt, men någon gång lär ju vara den första också. 

När jag bodde i Mora så fick jag hela tiden höra att jag inte klarar av att jobba, jag skulle heller aldrig klara av att läsa upp betygena. Men det har jag provat på 2 ggr att läsa upp betygen. 

Men båda skolorna jag gått på har det visat sig vara "mobbning" på. 




Aja, ska nog försöka gå och lägga mig strax. 

Önskar er en fin kväll! 

Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards