❤Izabelle❤

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2020

Jag tror jag blir knäpp snart ..

Av ❤Izabelle❤ - 17 augusti 2020 19:30

Hej och god kväll gott folk där ute ! 

 


Hoppas allt är bra med er. Ett tag sedan jag var in och bloggade igen. Men har dock inte haft något vettigt att skriva om heller så.. 

Men ja, jag är som sagt tillbaka med skrivandet nu. (: 



Boendestödet var hit tidigare idag, inte haft dom på hela sommaren typ, men är det så konstigt då? Inte direkt med tanke på hur dom behandlar mig som sagt. Vad tror dom egentligen ?? Idag slängde dom ur sig ännu en gång att om jag inte är hemma och inte svarar direkt dom skriver till mig så kommer dom ringa polisen och anmäla mig försvunnen, för dom får då för sig att jag blivit nedslagen. Ja det låter helt sjukt jag vet. Men om jag är hos morsan då t.ex? Ska dom ringa då till polisen också? Och vad ska dom säga liksom? Börja bli knäpp på dessa hot liksom. Mamma tycker också detta är helt sjukt beteende det dom håller på med mot mig. Jag har fortfarande inte hört något mer från LSS heller om något möte. 

Kanske ska skriva ett nytt mail till min handläggare och se om hon kommit tillbaka från semestern ochse om vi kan få till något möte. Ska nog försöka skriva till en av min fars kusiner som är pensionerad polis också och rådfråga lite. För jag menar fortsätter det här så funderar jag på att göra en anmälan om diskriminering, men det kan jag ju fråga pappa kusin som sagt om det går att göra det. 

Annars då? Ja jag har inte ringt Gävle sjukhus än heller, måste ta tag i det också och skynda på lite om operation för jag orkar liksom inte gå och ha ont mer heller. Det tar också sån energi ifrån mig. 



Kommer inte på så mkt mer att skriva om. 

Ville mest in och uppdatera så ni ser att jag fortfarande använder bloggen (: 

Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ❤Izabelle❤ - 14 februari 2023 19:15

Hej och god kväll gott folk där ute!      Hur är det med er där ute? Själv är det helt ok faktiskt. Eller ja det är väl bra här om jag ska vara ärlig.  Fick beskedet från förvaltningsrätten idag ang min överklagan att det inte blir någon flyt...

Av ❤Izabelle❤ - 12 februari 2023 22:32

Hej och god kväll gott folk där ute!        Hoppas det är bra med er (: Själv är det bara bra här faktiskt, har som sagt ingenting att klaga på.  I morgon blir det en sväng till psykiatrin för utredning av mina mediciner mot rösterna.  ...

Av ❤Izabelle❤ - 8 februari 2023 17:30


Hej och god eftermiddag/kväll gott folk där ute!      Hoppas allt är bra med er. Sjäv är det bara bra med mig (: Har väl ingenting att klaga på egentligen som sagt. Fast blev lite irriterad tidigare idag, men vad det handlar om behöver jag inte...

Av ❤Izabelle❤ - 3 februari 2023 23:00

Hej och god kväll gott folk där ute!        Hoppas allt är bra med er där ute! Själv är det bara bra här faktiskt (: Har ingenting att klaga på som sagt.  Troligen blir det inget Falun för min del.. Tror jag tog det beslutet för hastat och ...

Av ❤Izabelle❤ - 26 januari 2023 21:47

Hej och god kväll gott folk!      Hur är det med er där ute ?? Själv är det bra faktiskt. Kom upp i tid imorse men inte undra på när man kunde sova hela natten. Somnade efter halv tio igår kvälls tror jag så jag var väl rätt så utvilad helt enk...

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards