❤Izabelle❤

Alla inlägg den 10 augusti 2022

Av ❤Izabelle❤ - 10 augusti 2022 21:00

Hej och god kväll gott folk där ute!

 

 


Hoppas allt är bra med er där ute, själv är det helt ok här. Åker upp mot Dalarna i morgon för festival så det kommer bli grymt, samtidigt är det stadsfest i Gävle som pågår också, men jag valde att åka till Älvdalen istället. 

Annars då? Jodå det rullar på. Skrev ett inlägg inatt när jag inte kunde sova, men på något sätt så försvann inlägget, inte minns jag heller vad jag skrev så det var väl skitsamma. 

Fick 1000 kr i fickpengar av förvaltaren så jag har råd att göra lite saker i Älvdalen i helgen i alla fall, lovade pappa att jag skulle försöka fixa egna pengar vilket jag gjorde också. Skulle även bli upphämtad av Emma i morgon i Mora. 



Får väl se om jag kommer på något i helgen och blogga om annanrs kan jag blogga när jag kommer hem igen, kommer som sagt inte på så mkt mer att blogga om ikväll. 

Ha en fin kväll allihop!

Kram

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards