❤Izabelle❤

Alla inlägg den 17 mars 2021

Av ❤Izabelle❤ - 17 mars 2021 09:45

Hej och god förmiddag gott folk där ute! 

 


Hoppas allt är bra med er. Själv är det helt ok. Men det har varit lite mkt tankar dom senaste dagarna. Jag har ju gått igenom så mkt skit i livet så inte konstigt egentligen att jag mår som jag mår.. Känner att jag inte riktigt fått någon bra hjälp heller för allt. 

Så laddade ner en app till mobilen igår kväll som kom upp som en reklam på instagram. Det var någon psykologhjälp som är gratis. Där man kan chatta med någon psykolog och gå terapi via nätet. VIlket jag tänkte att det vore värt att pröva i alla fall. 



Så jag registrerade mig på den och fick först lite frågor om vad allt gäller m.m Och sedan fick jag välja ut en terapeut. Så jag valde den som kände mest trovärdig. Får väl se om det jag kan få någon bra hjälp. Fick sedan svara på lite frågor ang olika situationer m.m Och sedan fick jag även beskriva med mina egna ord om vad jag söker hjälp för, så har skrivit en del om vad det är jag behöver jobba med. Men jag känner soim sagt att det är privat så kommer dock inte nämna något här i bloggen. Möjligen att jag kanske berättar för dom närmaste, vi får se helt enkelt. (: 

Annars då? Ja, jag och Erik var och tömde gamla lägenheten i måndags då allt skulle vara ut senast igår så vi packade allt som skulle till dom längst in och sedan tog vi allt som skulle till soptippen och åkte iväg med det och sedan allt som skulle till nya lägenheten. Såå tacksam som har syrrans man som ställer upp i vått och torrt när jag behöver hjälp i olika situationer <3 Så nu har jag bara nya lägenheten att fokusera på så det känns skönt. (: Jahapp, kommer inte på så mkt mer att blogga om. 


Önskar er en fin dag! 

Kram 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards