❤Izabelle❤

Alla inlägg den 19 mars 2021

Av ❤Izabelle❤ - 19 mars 2021 14:30

 


Hej och god eftermiddag gott folk där ute! 

 



Kör en liten uppdatering på bloggen då.. Hoppas allt är bra med er. Själv är det helt ok faktiskt. Och ja det börjar hända lite saker runt omkring nu. 




Först vill jag börja med och berätta att jag ÄNTLIGEN fick mitt nya internet för någon dag sedan då det kom till godmannen. Så hon kom förbi en sväng och lämnade det. Minns ej vilken dag det var men det var någon dag sedan i alla fall. Så det är skönt, nu kan jag surfa hur mkt jag vill utan att tänka på att surfen tar slut (: 

Sedan har hon gjort så att hyran kommer till henne i fortsättningen så vi slipper hålla på och krångla med räkningar hit och dit, så är det bara för henne att messa mig när hyran kommit och berätta hur mkt den är på så är det bara för mig att skriva in den i ansökan när jag ansöker om försörjningsstöd varje månad. Är så sjukt tacksam som verklige fått L till min godman. Vi har väldigt bra kontakt med varandra och hon är väldigt villig till att hjälpa mig till 100 % med allt. Inte alls som dom tidigare godmännen jag haft. Så jag är sjukt tacksam att jag fick henne som sagt. 

Jahapp, vad mer händer då? Jo, min handläggare på soc hörde av sig igår på mail som jag lagt in bild på i inlägget, det är på gång med någon form av arbetsträning nu, handläggaren väntar nu på svar från vågbrytaren som ska hjälpa mig att komma ut på arbetssträning, så det är också på g nu. Känns sjukt härligt! 

Jag har haft så mkt motgångar dom senaste åren så nu känns det som det äntligen börjar vända faktiskt, och ljusare tider börja vi även gå mot också när det gäller våren,  även om det inte ser så ljust ut än då när det gäller coronaskiten. 

Sedan har jag fått hjälp nu via appen om psykisk ohälsa också som jag pratade om i senaste inlägget, att jag ville pröva och söka proffisionell hjälp gratis. Verkar fått en bra teraupeft också som förstår min psykiska ohälsa jag lider med. Så fått några hemuppgifter jag ska göra och sedan skicka tillbaka till henne när jag gjort det, men kom på att alla mina ritpapper hamnade hos syrran och Erik i Mockfjärd, så får köpa nytt ritblock när jag får pengar nästa vecka förhoppningsvis. (: 




Ja det var väl lite uppdatering då. 

Önskar alla en riktigt fin helg! 

Kram 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards