❤Izabelle❤

Alla inlägg den 1 januari 2022

Av ❤Izabelle❤ - 1 januari 2022 19:30

Hej och god kväll gott folk där ute! 

 

Såg nu att sist jag bloggade var i augusti förra året? Aja, får väl bättra mig detta år då med att uppdatera bloggen (: 

Hoppas allt är bra med er där ute och att ni haft en fin nyårsafton! 




Min blev inte riktigt som planerad. Kan börja med att berätta att jag haft kontakt med en kille på facebook och pratat i telefon i drygt 2 månaders tid och tillslut bestämde vi oss för att ses. Jag frågade om han kunde komma till mig till nyår så jag slapp sitta ensam, vilket han sa att det kunde han göra. Så han kom till mig i torsdags. Robin heter han för er som är nyfikna  Vi myste framför tvn med Netflix och åt lite kyckling och ris till middag, råkade koka upp 1 liter ris så vi fick oss ett gott skratt att jag kokade upp nästan hela paketet  Igår morse när vi vaknade upp så fick han dessvärre ett samtal av sin pappa, så han fick lov attåka hem dessvärre. Satt då och snackade med Rasmus typ hela dagen istället och firade nyår på så vis via telefon, det gick ju också :P 



Jahapp, nu kanske många undrar vem denna kille är som jag håller på dejtar. Hmm ... Ja, nu har ni allt något att fundera på   Och till er som verkligen är riktigt nyfikna, som brukar skriva till mig, jag hör av mig när jag är redo helt enkelt. Vem eller vilka behöver jag ej skriva ut på bloggen. Men jag hör av mig helt enkelt när jag orkar. 

Jag och Robin ska ses på torsdag igen förhoppningsvis, om inget annat händer. Kommer bli grymt mysigt, längtar!



Jepp, det var lite om min nyår. Hoppas 2022 blir ett bra år! Jag ser fram emot det i alla fall (: 

Önskar alla en fin kväll! 

Kram

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards