❤Izabelle❤

Alla inlägg den 24 januari 2022

Av ❤Izabelle❤ - 24 januari 2022 12:15

Hej och god förmiddag gott folk där ute! 

 

 

Hoppas allt är bra med er. Själv är det väl inget vidare egentligen. Men men. Var i alla fall iväg till Psyk i Gävle en sväng nu på morgon/förmiddagen. Fick träffa en ny läkare där idag då. Så fick väl lov att återberätta lite. 

Dom var inne på först att lägga in mig, men sen ångrade dom sig och sa att jag skulle förstärka medicinen och komma på återbesök på torsdag denna vecka igen då, och se om det blir bättre med rösterna och fantasibilderna.

Skulle det som sagt bli värre innan torsdag så skulle jag åka in akut. 

Kan säga såhär, så fort jag pratar om hur det var när jag var liten och så eller hur det var innan 2009 så börjar jag verkligen grina floder, för jag mår så pass dåligt över hur allt har blivit sedan 2009. Vad som hände då kan jag dessvärre inte gå in på här på bloggen. Kan dock nämna en sak, det är att min älskade faster Maria dog och bara det startade verkligen kaos i mitt liv, hon var ju den som såg till att jag skulle må bra. 



Nu ska jag äta lite och se vad dagen har att erbjuda. 

Önskar alla en riktigt fin måndag! 

Presentation


Tjenna!

Izabelle här. En tjej från Dalarna från första början, men bosatt i Gävleborgs län nu mera (: Här kommer jag blogga om min vardag och allt som händer och sker runt omkring mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards